9076710_s

Interim Com-Manager

For jer, der ikke har en telefoniansvarlig på fuldtid, vil der være god økonomi i 3C Communications Interime Com-Manager koncept.​

Konceptet indebærer at den Interime Com-Manager håndterer dele af eller alle nedenstående punkter i jeres nuværende kommunikation:​

  • Organisationens single point of contact på kommunikation (ændring, tilpasning, tilkøb m.m.) ​
  • Løbende dialog med leverandører​
  • Sparring omkring udvikling og evt. investering i fremtidige kommunikationsløsninger​
  •  Serviceaftaler med telefoni leverandør​
  • Abonnementsaftaler med trafik leverandør​
  • Løbende faktura tjek og abonnementstilpasninger​
  • Håndtering af dialog med diverse telesælgere​

​Udover struktur og styring opnår i:​​

  •  Budgetterbare omkostninger– Det er dyrt at rekruttere og ansætte en specialist. Com-Manageren er et økonomisk attraktivt alternativ​
  •  Skarp kompetenceprofil – Com-Manageren arbejder kun med kommunikation og kan bidrage med erfaring fra markedet og andre kunder​
  •  Intern faglig inspiration – Com-Manager er ikke en konsulent udefra, men bliver en del af jeres interne organisation. Det giver ny faglig inspiration i staben​
  •  Maksimal fleksibilitet – Fleksible kontrakter med helt ned til få timer per måned. Det giver minimal risiko og maksimal fleksibilitet.
  •  Bedre tid til afklaring – Opsigelse, sygdom eller andet længerevarende fravær. En Interim Com-Manager giver luft til at finde den rette løsning​

​Kontakt os hvis I har emner, som ikke står på listen, men som I gerne vil have hjælp til – eller en uddybende dialog om opgaver og prisoverslag.